Termeni si conditii


TERMENI GENERALI
 

Site-ul www.topoff.ro, denumit in continuare C&S TopOffice, este administrat de S.C. C&S TOP OFFICE S.R.L, cu sediul social in București, Strada APELE VII, nr. 2B, sector 6,  înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/16626/2006, având Codul Unic de Înregistrare RO19116775 și următoarele conturi bancare: RO31 RZBR 0000 0600 0844 9214 la Banca Raiffeisen.

S.C. C&S TOP OFFICE S.R.L este denumita in continuare TOPOFF. Prezentul document stabilește termenii si condițiile in care puteți utiliza site-ul magazinului online TopOff.ro. De asemenea, accesul pe site-ul anterior menționat se va face sub autoritatea termenilor si condițiilor prezentate in acest document.

Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziționarea produselor din gama oferita pe site presupun implicit acceptarea tacită și fără rezerve a acestor termeni si condiții, cu toate consecințele care reies din acestea.

Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informațiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care să servească la achiziționarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menționate este interzisă. 

TOPOFF poate aduce în orice moment modificări asupra conținutului site-ului TopOff.ro, modificări de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informațiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terțe persoane. De asemenea, TOPOFF poate limita accesul la anumite părți din site, la anumite facilități/frame-uri din site, poate aduce limitări de acces anumitor IP-uri fără notificări si fără vreo răspundere.

 

DEFINIȚII

TOPOFF, prin intermediul magazinului online TopOff.ro, intitulat generic “TOPOFF” este denumit „Furnizor” iar produsele, textele si pozele de pe site-ul magazinului sunt denumite „conținut”. 

TOPOFF permite accesul la site si implicit la conținutul site-ului atât vizitatorilor, cat și utilizatorilor. Prin termenul „Vizitator” al site-ului se înțelege orice persoana fizica sau juridică ce va avea acces liber la site.

Prin termenul „Utilizator” al site-ului se înțelege orice „Vizitator” care se înregistrează ca „Utilizator” prin completarea unui formular de înregistrare, care îi va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site. 

TOPOFF nu este un site pentru revânzători.

 

PRODUSE SI POLITICA DE PRETURI

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.topoff.ro sunt proprietatea Furnizorului. Furnizorul garantează ca produsele sunt noi, ambalate in cutii de carton speciale, iar in momentul livrării sunt însoțite de factura fiscala conform legislației în vigoare.

Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, TopOff.ro își rezervă dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. TOPOFF se angajează, în același timp, să actualizeze oferta de produse de pe site in funcție de disponibilitatea produselor in stoc.

Preturile prezentate pe site în lista de produse includ TVA (20%), însă nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare sunt afișate in secțiunea Cum se livrează?, iar in secțiunea „Coșul de cumpărături” vor fi afișate atât prețul total al produsului (TVA inclus), cat si prețul total al comenzii (costuri de transport si TVA incluse). 

TOPOFF se angajează sa afișeze corect pe site-ul TopOff.ro preturile și informațiile cu privire la caracteristicile si disponibilitatea produselor. Totuși, mai pot apărea erori de sistem in afișarea sau calcularea preturilor. În acest caz, va fi considerat prețul final al comenzii cel stabilit telefonic împreuna cu consultantul de vânzări TopOff.ro. Daca întâmpinați astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizați la numărul de telefon mobil 0723.259.022 sau sa ne scrieți pe adresa topoffice@topoff.ro.

Imaginile publicate pe site in dreptul produselor sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate in imagini. Pentru a evita o astfel de situație este indicat sa discutați in prealabil cu un consultant de vânzări al firmei noastre. TOPOFF nu își asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificațiile produselor de pe TopOff.ro, acestea fiind responsabilitatea reprezentanților mărcilor care le-au furnizat sau a importatorilor desemnați de mărci. In același timp, TOPOFF își rezervă dreptul de a modifica si actualiza descrierile produselor fără nicio notificare prealabila. 

 

FACTURARE SI PLATA

Plata se poate face in numerar la livrare sau prin ordin de plata/virament bancar in avans.

  1. Plata in numerarpentru produsele livrabile din stoc (termen de livrare maxim 24 ore pentru întreaga tara), se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmării telefonice a comenzii.

Plata se face către comisionarul care efectuează livrarea. Pentru comenzile cu plata in numerar cu livrarea in București sau alte localități, plata se face integral in momentul recepționarii coletului.

  1. Plata prin ordin de plata/virament bancarin avans se face in unul din următoarele conturi:

C&S TOP OFFICE SRL

Cod fiscal: RO19116775

Sediul: Strada. Apele Vii, Nr. 2B, sector 6, Bucuresti

Contul: RO31 RZBR 0000 0600 0844 9214

Banca: Raiffeisen

LIVRARE SI TRANSPORT

Produsele comandate de pe site-ul nostru se livrează in toata tara. In București si Ilfov, livrările se fac prin curierii proprii ai DPAP, iar in tara, printr-o firma privata de curierat. Produsele sunt ambalate in cutii de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, TOPOFF va păstra bunurile comandate timp de cinci zile, perioada in care va încerca sa contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. După acest interval, comanda va fi anulata.

 

GARANTIE LEGALA

Informațiile de interes si reglementările privind garanția legala de conformitate, potrivit art. 4 -pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014 si art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 sunt mai jos.

Art. 4 – pct. 1 lit. e) / O.U.G. 34/2014 (cu modificările Legii nr. 157 / 22.06.2015)

OUG nr. 34/2014 – drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Art. 4: Cerințe in materie de informare pentru alte contracte decat contractele in afara spatiilor comerciale si contractele la distanta

 

(1) Înainte ca un contract, altul decat un contract la distanta sau un contract in afara spatiilor comerciale, sau orice oferta similara sa producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului următoarele informații in mod vizibil, lizibil si ușor de înțeles, in cazul in care respectivele informații nu reies in mod evident din context:

 

  1. e) in plus fata de o mențiune a existentei unei garantii legale de conformitate pentru

produse, existenta si condițiile privind serviciile post vânzare si garanțiile comerciale, după caz;

 

Legea nr. 449/2003 – vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora

  

CAPITOLUL II

Conformitatea produselor cu specificațiile cuprinse in contractual de vânzare-cumpărare

Art. 5. – (1) Vânzătorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.

(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare daca:

  1. a) corespund descrierii făcute de vânzător si au aceleași calități ca si produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  2. b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului si acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
  3. c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de același tip;
  4. d) fiind de același tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Art. 6. – Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoască aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate işi are originea in materialele furnizate de consumator.

Art. 7. – Vânzătorul nu este răspunzător de declarațiile publice prevăzute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre următoarele situații, daca probează ca:

  1. a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoască declarațiile in cauza;
  2. b) declarația fusese corectata la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
  3. c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice in cauza.

Art. 8. – (1) Orice lipsa a conformității rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformității produselor, daca instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor si produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.

(2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instrucțiunile de instalare.

  

CAPITOLUL III

Drepturile consumatorului

Art. 9. – Vânzătorul este răspunzător fata de consumator pentru orice lipsa a conformității existenta la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10. – In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului sa i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, in condițiile art. 13 si 14.

Art. 11. – (1) In cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului in primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, in fiecare caz fără plata, cu excepția situației in care măsura este imposibila sau disproporționata.

(2) O măsura reparatorie va fi considerata ca disproporționata, daca ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile in comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luând-se in considerare:

  1. a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. b) importanta lipsei de conformitate;
  3. c) daca cealaltă măsura reparatorie ar putea fi realizata fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuiri sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vânzător si consumator, si fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luând-se in considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

(5) In cazul reparării produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12. – Noțiunea fără plata, prevăzută la art. 10 şi 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

Art. 13. – Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului in oricare dintre următoarele cazuri:

  1. a) daca nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  2. b) daca vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioada de timp rezonabila;
  3. c) daca vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14. – Consumatorul nu este îndreptățit sa solicite rezoluțiunea contractului, daca lipsa conformității este minora.

  

DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE

Potrivit Ordonanței OUG 34/20014 – privind protecția consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

FRAUDA

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului TopOff.ro sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului www.dpap.ro si va face obiectul unei plângeri penale la organele de politie împotriva aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

 


DISPOZITII FINALE 

TOPOFF are dreptul de a modifica aceste reguli in orice moment. Orice modificare va fi făcută publica in aceasta pagina si va intra efectiv in vigoare din momentul postării ei pe site.

Orice litigiu apărut intre clienți si Furnizor va fi rezolvat prin cale amiabila.

In cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instanțelor de judecata romane, conform legislației in vigoare.